Community

Een community met je klanten?

Hoe connecteer je met je klanten? Juist, door hen regelmatig te informeren per mail, nieuwsbrief, social media, enz.
Maar hoe connecteer je nu écht met je klanten? Door persoonlijk in interactie te treden: telefonisch, online of fysiek tijdens het kwartaaloverleg of jaarafsluitgesprek. Super goed. Zo hoort het.

Wil je je klanten of een bepaald segment ervan voortdurend samenbrengen zodat gelijkgestemden van elkaar kunnen leren? Wil je als accountantskantoor voortdurend in een voor de buitenwereld afgesloten omgeving met je klanten kunnen communiceren (in twee richtingen)?

Dan is een community zeker een oplossing. Je kan er vanuit je vertrouwenspositie geweldige dingen mee doen waardoor je klanten, je medewerkers en jezelf dichter bij elkaar komen, sneller van elkaar leren en innoveren.

Vraag naar de vele mogelijkheden en een demo via koen@accademy.be of +32479980367.

The next decade will be dominated by Community-Led organizations. When done right, community drives sales, reduces support costs, increases brand affinity, and drives increased alignment between your business and your customers. Jacob Cross