Deze sessie behoort tot de Acerta Masterclass 2019-2020 en gaat door op vrijdag 31 januari 2019.

Locatie: volgt en zal in functie zijn van de deelnemers

Planning:

09.30u: ontvangst
10.00u: start voormiddag
13.00u: lunch
14.00u: start namiddag
18.00u: einde

Ooit mocht het niet echt. Nu hoort het. Althans, dat verwachten klanten, prospecten en potentiële medewerkers. Zonder super commercieel te moeten zijn, is het aangeraden een sterke (online) profilering uit te bouwen. Waarom en hoe doe je dat dan precies?

Wat mag je verwachten?

Marketing en accountancy: een noodzakelijk huwelijk
Welke marketing voer ik dan best en met welke doelstelling?
Waarom wordt de interne impact van marketing ondergewaardeerd?
Hoe ‘verkoop’ ik nieuwe diensten, nieuwe software, …?
Wat is de kracht van het onboarden van nieuwe klanten?

Inspirator

Koen De Herdt

Wat neem je mee naar kantoor?

Een beknopt marketingplan.
Praktijkvoorbeelden.
Inzichten over hoe belangrijk marketing is voor het rendement van je kantoor.
Een plan van aanpak.